Ariana Grande, Doja Cat - motive (audio)

29. okt.. 2020
16 924 180 Ganger

The official “motive” ft. Doja Cat audio by Ariana Grande. Listen & download Positions (the album) here: arianagrande.lnk.to/positions
►Subscribe to Ariana Grande: arianagrande.lnk.to/subscribe
►Shop Exclusive Merch: arianagrande.lnk.to/shop
►Follow Ariana Grande:
www.arianagrande.com
instagram.com/arianagrande
twitter.com/arianagrande
facebook.com/arianagrande
Official “motive featuring Doja Cat” Lyrics:
Tell me why I get this feeling
That you really wanna turn me on
Tell me why I get this feeling
That you really wanna make me yours
‘Cause I see you trying
Subliminally trying
To see if I’m gon’ be the one that’s in your arms
I admit it’s exciting
Parts of me kinda like it
But before I lead you on
Tell me what’s your motive
What’s your motive
What’s your motive
So tell me what’s your motive
What’s your motive
What’s your motive
I could call bullshit out from a mile away (don’t say)
You want me if you can keep coming back for me
Might have to curve you if you just can’t talk straight (just say)
Say what you mean ‘cause you might get it
‘Cause I see you trying
Subliminally trying
To see if I’m gon’ be the one that’s in your arms
I admit it’s exciting
Parts of me kinda like it
But before I lead you on
Tell me what’s your motive
What’s your motive
What’s your motive
So tell me what’s your motive
What’s your motive
What’s your motive
[Doja]
You treat me like gold baby
Now you wanna spoil me
Did you wanna trophy
Now you wanna sport me baby
Want me on your neck
‘Cause you wanted respect
‘Cause you fightin some war baby
Well I had to bring the fists out
Had to put a wall up
But don’t trust phonies baby
You gotta tell me whats your motive baby
‘Cause you got your candy on your arm
No need to sugarcoat a lie
Say what you want
I needed a real bonafide G
Can you promise me you’ll bring it all tonight
‘Cause I need you to be wise
Tell me everything that’s on your mind c’mon
Tell me what’s your motive
What’s your motive
What’s your motive
So tell me what’s your motive
What’s your motive
What’s your motive

#ArianaGrande #positions #motive #Doja Cat #lyrics

Music video by Ariana Grande, Doja Cat performing motive (Audio). © 2020 Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.
vevo.ly/lV1jZ9

Kommentarer
  • the best of positions!!!!!!!!

    Isaac PradoIsaac Prado37 minutter siden
  • me just singing : ✨i have met a 6ix9ine✨

    antoblvst exeantoblvst exeTime siden
  • Yees it would be in forever 21 store

    Allexiia AllexiiaAllexiia Allexiia2 timer siden
  • Man doja sounds like plumbella

    Gacha UnicornGacha Unicorn4 timer siden
  • Am I the only one that’s getting Michael Jackson vibes from this?

    Sofia RazaSofia Raza4 timer siden
  • queen of the pop

    ava dreamava dream5 timer siden
  • Anyone else notice the mistake at 2:36?

    MsVamPireChicMsVamPireChic7 timer siden
  • Wish i could look like you!!

    Lëxïê BãrråśśLëxïê Bãrråśś13 timer siden
  • I love this song ariana your so beatiful i love you

    Lëxïê BãrråśśLëxïê Bãrråśś13 timer siden
  • she annually makes forever 21, fashion store songs..

    mimiotssmimiotss14 timer siden
  • The Ariana Grande x Nelly Furtado version is the best

    DarkF1x3DarkF1x317 timer siden
  • who came for the tik tok?

    Emilly TeixeiraEmilly Teixeira17 timer siden
  • Hi i am ari

    AxotyAxoty18 timer siden
  • This song make me motive

    Pelin ÇalışkanPelin Çalışkan22 timer siden
  • Tik tok

    Xavier MoránXavier Morán22 timer siden
  • A million of the views are mine. I come back everyday and replay it like 50 times.

    JaselynJaselyn23 timer siden
  • omggg

    Lavish KayLavish KayDag siden
  • I CAN'T LISTEN TO THIS SONG WITHOUT THE REMIX :///

    Iris LuísaIris LuísaDag siden
  • 0:40

    Milada KimMilada KimDag siden
  • Best song on the album.

    Sparkly PositionsSparkly PositionsDag siden
  • I cant listen to this without promiscuous it sounds so odd now ahahaha

    Ahvina MawAhvina MawDag siden
  • The fact that Motive doesn't have a video at this point is nerve wrecking!!!!! I want a skating rink video!!!

    T WT WDag siden
  • ari collabing with doja WAS a dream...now it happened...periodt sis

    Ming ma mingMing ma mingDag siden
  • Ariana and doja perfect match👌🏾

    Juicey JiggyJuicey JiggyDag siden
  • is it just me because i cant stop listening to this over and over!! her voice is so good

    Amara TsundereAmara TsundereDag siden
  • Why do I love test drive more than motive now :D

    croissants not for youcroissants not for youDag siden
  • Can the real one is going fine but I do not know where's the real song

    siblings games coolsiblings games coolDag siden
  • stop this is so good I never knew a collab with Ari and doja would be fire-

    Boba WaffleBoba WaffleDag siden
  • Esta canción me recuerda cuando entro a esas tiendas tipo bershka y zara JAJAJA

    Karla CastroKarla CastroDag siden
    • 😂😂😂 por fin un comentario en español 🙏❣

      Carlos GabrielCarlos Gabriel17 timer siden
  • Imma do this dance and be like: 🦟🦗🦟🦟🦗🦟🦗🦟🦗🦟🦗🦟🦗🦟🦗🦟🦗🦟

    Gracie MaeGracie MaeDag siden
  • I thought this song was going to be the one from tiktok like Tell me whats your motive, Di di di di di, What's your motive

    Nadia FaraciNadia FaraciDag siden
  • okay okay, 00:05 sounds like the start of nicki minaj’s ‘no frauds’ audio. maybe this is a hint of a future collab?

    ariiariiDag siden
    • The beat tag is said in every song if you didn’t know, the producer is Murda on the Beatz😭

      AlzavvvAlzavvvDag siden
  • Fav 🖤

    moonlight grandemoonlight grande2 dager siden
  • Lol she dropped this on my Birthday

    Chloe WombleChloe Womble2 dager siden
  • doja cat's part is immaculate 1:42

    Esther JacksonEsther Jackson2 dager siden
  • 1:23 ❤️👄❤️

    Caitlin X ReganCaitlin X Regan2 dager siden
  • Ngl I’ve loved this song before the remix

    Jess xoxoJess xoxo2 dager siden
  • it's weird listening to this after the promiscuous remix

    rmrm2 dager siden
  • 0:55

    eloceitseloceits2 dager siden
  • Is it crazy this song is so much better with promiscuous

    Mack302Mack3022 dager siden
  • Hey, I love ur vids keep up the good work P.s small youtuber here

    RaginiRagini2 dager siden
  • i still prefer the original to the mashup🤷🏻‍♂️

    cescocesco2 dager siden
  • Aquí los que vienen de tik tok

    Catalina Buitrago MuñozCatalina Buitrago Muñoz2 dager siden
  • ✿♡✿

    Nicole MojicaNicole Mojica2 dager siden
  • ✿positions✿

    Nicole MojicaNicole Mojica2 dager siden
  • ARIANA IS PERFECT

    Dener LuzDener Luz2 dager siden
  • TIK TOK

    Dener LuzDener Luz2 dager siden
  • This and test drive are my favorite

    doyoung is my lord and saviordoyoung is my lord and savior2 dager siden
  • This deserves to be a single 🖤

    Angel RMAngel RM2 dager siden
  • Who came here after listen motive x promiscuous in tik tok?

    alysson robertoalysson roberto2 dager siden
  • The beat is so bland compared to the promiscuous remix 😭

    habz editshabz edits2 dager siden
  • This has to be a single Ariana!!!

    Navy BoyNavy Boy2 dager siden
  • Doja ruined the song for me lol

    Everything MichelleEverything Michelle2 dager siden
  • the song feels kinda naked without promiscous

    wxkx Pwxkx P2 dager siden
  • אני מאוהב סופית.

    Gidi broshGidi brosh2 dager siden
  • tiktok

    JustMeJustMe2 dager siden
  • *We need a music video of this!*

    Tahmina RahmanTahmina Rahman2 dager siden
  • I feel like the original song is a remix after listening to promiscuous version

    Kehyna KallotKehyna Kallot2 dager siden
  • Algum br aq q ama a ari??

    unitersariiunitersarii3 dager siden
  • Someone please tell me if it says ma ma motive in the beginning or ma ma murder

    Shona ツShona ツ3 dager siden
  • you are too much! i loved this song, i can't stop listening

    ALICE SILVA BATISTELLAALICE SILVA BATISTELLA3 dager siden
  • After hearing the Mashup from tiktok, I hate to say that the original is kinda bland in comparison

    JesterBlankJesterBlank3 dager siden
    • honestly tho, the original is alright but it's bland

      quackity's sockquackity's sock12 timer siden
  • Slay queens

    Ryan uwamhenyeRyan uwamhenye3 dager siden
  • tiktok: 1:20 -1:36

    シtalyaシtalya3 dager siden
  • Not the tik tokers making it a trend now PLSSSS. YALL ARE SO LATE BUT OK

    Samuel DeSilvaSamuel DeSilva3 dager siden
  • sounds like tori kelly

    João MarçalJoão Marçal3 dager siden
  • after listening to the promiscuous remix this just feels like it's missing something-

    Weasley twins SimpWeasley twins Simp3 dager siden
  • promiscuous deffffff made this better. doesn’t sound the same without it lmao

    alexisalexis3 dager siden
  • i genuinely think motive x promiscuous is a whole lot better. this version just doesn’t sound right to me. the instrumental just doesn’t go along with the song like promiscuous does 💀💀

    Patience SchmalzelPatience Schmalzel3 dager siden
    • @Sianeh Leeneh RIGHT it sounds like one of those songs that’s like turned into a remix but like not the good kind of remix yk if that makes sense 💀💀

      Patience SchmalzelPatience Schmalzel3 dager siden
    • @Patience Schmalzel yeah i tried to like it but idk.. it just doesn’t fit that well

      Sianeh LeenehSianeh Leeneh3 dager siden
    • @Sianeh Leeneh like there is just SOMETHING about the original that just doesn’t sit right with me idk what it is 💀💀

      Patience SchmalzelPatience Schmalzel3 dager siden
    • IKR

      Sianeh LeenehSianeh Leeneh3 dager siden
  • H&M: WE NEED THIS SONG

    taditadi3 dager siden
  • I don’t know what it is about this song in particular that makes it literally impossible to not wanna get up and dance and I don’t dance. Like, hello?

    Jorge Trejo IbarraJorge Trejo Ibarra3 dager siden
  • Stream positions

    butera positionsbutera positions3 dager siden
  • this song is a bit like Be Alright

    ana vana v3 dager siden
  • Motive and Test drive sound kinda similar

    LuunyLuuny3 dager siden
  • omg doja's part 😍

    YAMA BUTTERFLYYAMA BUTTERFLY4 dager siden
  • Ariana's voice is so perfect 🥺✨🦋

    Samuel Santos SouzaSamuel Santos Souza4 dager siden
  • I'm love you ariii, the song is so beautiful and sweet, im like that, and im like you ariiii💜 love youuu💕😛

    אורין כחלוןאורין כחלון4 dager siden
  • Minute 1:21 🤩🤩🤩

    Cronaldo futbolCronaldo futbol4 dager siden
  • wowowoowowowoowowow

    PamPam4 dager siden
  • Forță ariana grande ești fenomenală adevărată artistă bravo fată 😚👂👂❤💘💔👑🎶🎵🎶🎵🎵🎶🎵🎶🎵👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

    Zavache MariaZavache Maria4 dager siden
  • the beat in the beginning is perfect to walk like a bad bitch in the streets

    Isah GirlIsah Girl4 dager siden
  • I'm sorry the promiscuous version is way superior

    MrSam754MrSam7544 dager siden
    • Yeah OMG

      arianator foreverarianator forever3 dager siden
    • fr

      Faith SpringerFaith Springer4 dager siden
  • So sexy

    Hanzo HasashiHanzo Hasashi4 dager siden
  • It sounds better on tiktok

    Mariam xxMariam xx4 dager siden
  • 💝

    José GouveiaJosé Gouveia4 dager siden
    • Thanks for your love and support.It's a huge pleasure to know that I have got real fans.. May God continue to bless you,Kindly send me a direct message 2818951343 and also don't share my number with anyone.

      Ariana GrandeAriana Grande3 dager siden
  • 💘

    José GouveiaJosé Gouveia4 dager siden
  • 💝

    José GouveiaJosé Gouveia4 dager siden
    • Thanks for your love and support.It's a huge pleasure to know that I have got real fans.. May God continue to bless you,Kindly send me a direct message 2818951343 and also don't share my number with anyone..

      Ariana GrandeAriana Grande3 dager siden
  • Hi im looking for this shirt in an Large... do you have it?

    Gunk MasterFlexGunk MasterFlex4 dager siden
  • This is perfect

    Zuza GallagherZuza Gallagher4 dager siden
  • And here I was expecting to hear the promiscuous mashup. 😭😂

    Connie NdoroConnie Ndoro4 dager siden
  • Dojaaaaaa

    IvanzinxbIvanzinxb4 dager siden
  • make 0,75x , it hits different literally✨🥺

    Duru KutluhanDuru Kutluhan4 dager siden
  • I swear this song is gonna be played in H&M and Victorias Secret!

    SimplyBlossommSimplyBlossomm4 dager siden
  • Vamos admitir que o remix é bem melhor

    Thaline BarbosaThaline Barbosa4 dager siden
  • This reminds me of "Safety Net" or am I trippin?

    J A N A ÈJ A N A È4 dager siden
    • @butera positions lol I think the bridge to the choruse sounds like the part where she's like "subliminally trying" lol in safety net the part where she is like "I never felt this way before feelings I just can't ignore" 😭 I think that sounds similar 🥴 I know I'm not crazy lol don't laugh at 😂🤦🏿‍♀️

      J A N A ÈJ A N A È3 dager siden
    • You are trippin 💀

      butera positionsbutera positions3 dager siden
  • Promiscuous yeah

    Deniza OryntayDeniza Oryntay4 dager siden
    • No❤️

      butera positionsbutera positions3 dager siden
  • doja and ariana's voices go well together, i love this

    i’m not lay the sequeli’m not lay the sequel4 dager siden
  • I like this song but I don’t doja cat fits

    LeenaLeena5 dager siden
  • i can't listen to this without thinking its missing something......PROMISCUOUS GIRRRLL

    Carina MenezesCarina Menezes5 dager siden
  • the remix id better than the original

    Lavenda_zLavenda_z5 dager siden
NOworld